web
statistics

woohooooo vilken vecka :-)

 
Wow vilken vecka alltså jag älskar mitt liv och livstil som vi lever alla inom MLM. Vi hade kul och roligt hela tiden och vi jobbade ändå för gör så. 
Resan började från Borås med buss fram till RAMADA Hotel & Conference Center München Messe. Folk från hela världen Mexico, Italien, Ryssland, Polen, Sverige, Norige, Australien, Israel, Filipin mm.
Så härligt att alla pratar med alla skaffar nya kontakter, guld klockor delades man fick träffa grundarna som tjänar miljoner men ändå är de vanliga människor, sociala och trevliga.
Alla var glada trevliga olika men ändå lika varandra för det vi jobbar med knyter oss samman. Därför började jag med att skriva att jag älskar livstilen inom MLM, det att man har roligt men ändå jobbar jämfört med många andra jobb där man bara jobbar men inte har roligt och även om man har det så tjänar man dåligt och igen även om man har något utan de tre väldigt sällan att man har alla tre.
Med detta vill jag passa på att skriva till dig som läser och följer min blogg att valet är bara DITT vilket liv du ska leva och hur du vill att DITT liv ska vara. Ingen annan kan göra det åt dig för vi sitter i samma båt och det beror inte på från vilket håll det blåser utan vilken riktning vi själva väljer !!! Det är så det ser ut även i verkliga livet ingen chef, politiker, eller någon tredje sak som kan ändra eller bättra på ditt liv utan det måste du göra själv !!!
Gör man detta bestämmer man sig för att ha bättre liv eller livstil då kommer allt smaka betydligt sötare och bättre . Jag säger inte att det är lätt och på vägen ditt behöver man hjälp vilken jag erbjuder de som vill veta hur jag gjorde för jag åkte den banan men som sagt till slut smakar allt mycket godare.
 
TA HAN OM DIG MIN LÄSARE TA DITT LIV I DINA HÄNDER OCH LÅT INGEN ANNAN BESTÄMMA DIN FRAMTID :-)
 
... lämna gärna komentar, frågor eller vad du tycker om det hela ..... tills nästa inlägg, ha det så skoj..... :-)
 
 
 
 
 
web
statistics