web
statistics

...era barn deras liv hur vill ni att deras liv ska vara....

 
 
Det har ni säkert gjort, funderat på hur ert barns liv kommer se ut?
 
Det andra som alla vi föräldrar oftast tänker på är, är jag bra förebild för mina barn?
 
Det jag ständigt gör är att för varje dag bli bättre och bättre förebild för mina barn. Genom att läsa mycket om det hur man blir en bra förebild måste man göra saker som kommer vara där även när vi inte finns längre. 
En del utav det hela är att lära sina barn saker och ting, rätt och fel och lära de att kunna tänka själva. Den viktigaste pussel som jag tycker och även 90% av befolkningen är även ekonomin. Med detta menar jag att jag gör allt ( jobba med nätverksmarknadsföring) att mina barn ska inte behöva jobba men ändå vara ekonomisk fria. Tack var det nätverksmarknadsföring kan jag göra detta ...
 
....skrin gärna komentar vad ni tycker och tänker läser alla kommentarer tills nästa inlägg kom ihåg att det är DU som bestämmer & väljer din egen FRAMTID  :-)
 
web
statistics