web
statistics

Stöter du på konstiga frågor? Så här svarar du :-)

 

 

Här är några möjliga frågor du kan möta när du presenterar din business till folk du inte känner 

Här är de frågor du kan få och mina svar på dem.

Fråga1: Är detta nätverksmarknadsföring?
Svar1: Om de är riktigt otäcka och negativa när de frågar, då förklarar jag inte, försöker heller inte övertyga, utan säger helt enkelt att det uppenbarligen är ingetin för dig, men tack ändå.

Svar1: Om de inte är negativa, då svarar jag att detta är nätverksmarknadsföring och om de vill veta mer om det?

 

Jag får dem att förstå att jag tror att nätverksmarknadsföring är den största branschen och jag är säker på vad jag gör. 

 

Fråga2: Vad om jag inte har tid att titta på video eller presentation?

Svar2: Jag är väldigt upptagen just nu, men om du på allvar har ingen tid då föreslår jag att titta på videon innan du arbetar dig själv till döds.

Fråga3: Vad kostar det att bli medlem?
Svar3: Det finns flera alternativ beroende på vad du vill, jag skulle rekomendera att du tittar på videon/presentation innan och sen bestämma och ta det som passar dig bäst.

Fråga4: Hur mycket tjänar du?
Svar4: Jag har kommit igång precis, men de tränar mig hur man får leads och hur man följer systemet

Fråga5: (egentligen är den inte en fråga, men du kan höra detta) - Jag är inte intresserad
Svar5: Ok, inga problem, du kanske råkar känna 2 personer som har drabbats ekonomiskt som vill tjäna extra pengar?


Detta är bra eftersom då kan de ändra sitt beslut och vill istället tjäna extra pengar, men i värsta fall kommer de att ge dig några nummer till folk som vill tjäna extra. Jag har vänner som har använt denna teknik för att få över 150 nummer! Du vet inte om du inte frågar!

 

Om du gillar det här inlägget, vänligen göra mig en tjänst och dela med andra och kommentera nedan.

web
statistics