web
statistics

VILKET ÄR DET BÄSTA MLM FÖRETAGET ATT GÅ MED?

                               
 

Har du blivit presenterat olika MLM företag, produkt eller tjänst och du vet inte hur du ska välja eller vilket företag  du ska välja, den här inlägget kommer ge dig tips och hjälpa hur du ska tänka.

 

Bästa hembaserad business?

 Innan vi kommer in i hjärtat av denna artikel, vet jag att det finns en hel del alternativ när det gäller hembaserad business. Jag tror att nätverksmarknadsföring är det bästa alternativet för en hembaserad business av två stora anledningar:

 

1. Det har en inbyggd hävstångseffekt. Jag vet många människor som slutade sina jobb för att arbeta hemifrån istället, men egentligen ägde de aldrig businessen, utan businessen ägde dem. De gick från en arbetstid 09-17 till 08-00,  och belöningen blev bara sina egna ansträngningar. Jag tycker att modellen fortfarande är bättre än ett vanligt jobb, missförstå mig inte, men om allt man tjänar bara är sina egna insatser, då handlar det fortfarande bara om en betalning per timme.

 

2. Mentor och träning 

Detta leder oss till huvudartikeln, men mentorskapet och träningen du får med en bra upline i en nätverksmarknadsföring är värt hundratals eller till och med tusentals kronor. Du får inte det så billigt i någon annan affärsmodell, som du gör genom MLM.

 

 Hur du ökar dina chanser att lyckas?

 Att ha den snabbaste eller nyaste produkten, kompensationsplan eller till och med ett eget företag, är inte sättet att öka dina chanser att lyckas. De specifikt viktigaste sakerna du ska leta efter i ett nätverksmarknadsföretag är träning, mentorskap och sättet till hur man jobbar. Det är de mest värdefulla punkterna för att bestämma vilket nätverksmarknadsföringsföretag man bör gå med i. Felaktigt tror många att när man får högre positioner kommer man inte ha tid till sig själv, eller någon annan, men det är inte sant. Hur kommer du då till en högre position? Du kommer inte dit genom att din upline håller dig i handen eller ringer ??? dig varje dag för att öka din inre motivation. Du ska vara hungrig på framgång, motiverad och villig till att lära dig hur man kommer till toppen. Att välja det MLM-företag som är bäst för dig har mycket mer att göra med vad du själv är villig att åstadkomma än vad som är "hett just nu".

 
        Har du frågor kring inlägget eller andra frågor som du funderar när det gäller MLM skriv till mig så hjälper jag mer än gärna. 
 
       P.S. HAR DU FUNDERINGAR PÅ ATT BÖRJA JOBBA MED NÅGOT MLM FÖRETAG MEN DU HAR INTE BESTÄMT DIG ÄN, VILL DU SÅ KAN DU TA KONTAKT MED MIG SÅ VISAR JAG GÄRNA VAD VI JOBBAR MED :-)
 
Marko Popovic
 

  globalmwork

    m-workhome@hotmail.com

    https://www.facebook.com/marko.popovic.workhome/?hc_ref=ARRd7JyPrMEOWSYa82eUlTrmtztORoal-p2Ysq1RKWU57pBUjn7aemwO8Pd2dvaRSns

  MarkoMarkoni

  MarkoniEm

 

web
statistics