web
statistics

Vad ska du göra när de säger att du aldrig kommer att lyckas?

 

 Hela mitt liv har människor sagt till mig "du kommer aldrig att lyckas" eller "det kommer aldrig att fungera", i det här inlägget kommer jag hjälpa dig hur du kan vinna över de som stjäl dina drömmar!

 

De kända och berömda personer som en gång var tvivlare 

 

Närsynt och dyslexisk vid en tidpunkt då han gick odiagnostiserad, ansågs han vara antingen dum eller lat. - Sagts om Richard Branson

 En gång spelade hans band för Monkees och blev baud från scenen. Därmed avbröt de sin  turné - Jimi Hendrix

 Han blev utsparkad ur Grand Ole Opry 1954 - de hade sagt till honom att hålla sig till sina lastbilar istället - Elvis Presley

 Boken avslogs av 38 utgivare innan den slutligen blev godkänd  - Borta med Vinden

 En gång hörde han sin far säga till hans mamma: "Maria, jag vet inte vad som kommer att bli av Connie. Jag är rädd att han aldrig kommer att göra någonting i sitt liv. "- Conrad Hilton (uppskattat nettovärde på 2,5 miljarder dollar)

 

Känner du till andra kända personer som fick höra att det aldrig kommer att fungera för de? Skriv kommentar nedan! 

 

 Vad händer om de säger till dig att du aldrig kommer att klara det?

 Tyvärr är en sak som "får" entreprenörer att någon annan stjäl deras drömmar. Jag tror att det första misstaget hos blivande entreprenörer är deras önskan att ta emot acceptans och godkännande från andra och även rädslan när de inte hittar den.

 Att bli beredd på att du aldrig kommer klara av det eller lyckas med det du jobbar med, kan hända en av två saker för dig, det kan antingen krossa dig och få dig att smula som ett mjukt bakverk eller du kan använda den för att utveckla dig och bli topp 1 i sin bransch eller företag! Under hela mitt liv, även när jag jobbade med försäljning, och även inom nätverksmarknadsföring, har folk sagt till mig "du kommer aldrig klara det" eller att det kommer aldrig att fungera, men jag använde det som ammunition för att lyckas ändå!

 

 Mina råd till dig

 Se ovan den korta listan över personer som tvekade? Låt mig fråga dig det här ... Vad är så speciellt med dig, där du inte borde tvivla på, men där de kända tvivlade på? Det är en rätt till passage. Varje framgångsrik person som jag känner tvivlade på en gång i sitt liv men till slut kändes det inte som en stor sak?

 

Om du inte hör folk som säger att du aldrig kommer lyckas med det du gör, då är dina drömmar inte tillräcklig stora.

 

Om det här inlägget hjälpte dig, dela det här för att hjälpa andra där ute att förstå att de inte behöver går runt och tvivla på sig själva. Bara för att någon säger att du aldrig kommer att klara det eller lyckas med du jobbar med behöver det inte vara sant. 

DU kan skapa framgång oavsett vad andra säger eller tror, du kan göra det.

 

 

 Marko Popovic
 
 

   globalmwork

      m-workhome@hotmail.com

  Marko P. Markoni

MarkoMarkoni

MarkoniEm

 
web
statistics