web
statistics

Lätta tips på hur man bygger sin MLM och bli en topp löntagare

 
I går tränade jag en kille från Skåne som var glad över att börja bygga sin MLM och hans önskan var att bli en topp löntagare i mitt lag. Jag visade hur jag pratar med främlingar, men jag gav honom också alla olika sätt hur han kunde använda när ska prata med folk han känner och människor han inte känner. Han berättade att han ville att det fanns en plats han kunde gå att se alla mina små tips, så jag bestämde mig att skriva den här blogg.
 
 

Bli en topp löntagare, genom att prata mindre än 15 sekunder med varjer person

Är det riktigt?

Jag vet vad en del kanske tänker : men är det inte så att jag måste bli en expert på min produkt och kompensationsplan så att jag kan förklara det för alla jag möter och få dem att bli grundligt imponerad hur smart är jag?

Svaret är inte bara NEJ på denna fråga, utan du även minskar dina chanser att någonsin bygga en MLM eller dina chanser att bli en topp löntagare. Även om du kan allt i detalj om produkten eller kompensationsplan frågan är om du kommer våga berätta detaljerad till andra du inte känner. 

Sluta försöka imponera eller förklara utan börja höja nyfikenhet!

Om du pratar om en affärsmöjlighet oavsett hur mycket du vet om den prata inte mer än 5 minuter om din homebased företag. Om det blir mycket information finns risk att man skrämmer folk eller att de blir uttråkade och då blir det jätte svårt att sätta dem i verksamheten. Vägen till att bli en topp löntagare är så jäkla enkelt, "Säg mindre till mer folk".

 

Starta vägen till att bli topp löntagare

Om du verkligen vill bli en topp löntagare, måste du lära dig att bygga enkla relationer. Som jag nämnde i min artikel om hur jag prata med främlingar Jag börjar genom att erbjuda en komplimang eller åtminstone ställa frågor såsom "Var kommer du ifrån? Vad gör du? Vad fick du i denna verksamhet? Sedan, om det verkar någon jag vill arbeta med, jag kommer att använda en av dessa one-liners:

"Skulle du vara intresserad av ett sidoprojekt som inte stör det du gör idag?"

 9 av 10 kommer antingen att säga "Ja" eller "Ja, vad är det" och då svarar jag :

"Ja, det kanske eller kanske inte är för dig men om du ger mig dina kontaktuppgifter och e-post så skickar jag dig en liten video, om du är intresserad, bra, om inte, no big deal".

 

Mark Yarnell                                                                              

som har gjort $ 30 miljoner dollar i nätverksmarknadsföring säger att om du vill bli en topp löntagare

 

och göra $ 100.000 per månad inom 12 månader, måste du prata med 30 personer per dag. Uppenbarligen inte alla är så hungriga att göra det, men med dessa enkla tips, hoppas jag att de kommer att hjälpa dig oavsett dina mål!

Letar du efter en mentor? KLICKA HÄR 

https://www.facebook.com/marko.popovic.372019 

Om du gillar det här inlägget, vänligen göra mig en tjänst och dela med andra och kommentera nedan.

web
statistics