web
statistics

Tips som hjälper dig fokusera på att bygga MLM business rätt

 

 

Att bygga en online business eller MLM business är inte lätt. Du kommer att ha okunniga människor som kommer säga att det är inte ett verkligt företag, du kommer att höra invändningar från vänner och familj. Det finns och kommer att finnas tillfällen där du vill kasta in handduken. När man står inför dessa situationer, tänk på olika alternativ till att bygga ett MLM företag, det kan hjälpa dig.

 Så vad händer om du bara avslutar alltihop?

 Om du har varit seriös med att bygga din MLM företagande i det förflutna, att bara avsluta kommer att göra ett par saker:

 1.Dina vänner och familj kommer att säga ”vad var det vi sa”?

 2.Du kommer sannolikt att behöva ge upp några av de stora drömmar du haft i ditt liv.

 3.Du kan behöva besluta att ditt jobb är det bästa du kan göra.

 4.Du kanske indirekt berättar för dina barn att det är OK att sluta.

 

 Vad om du bygger seriöst och på lång sikt?

 Ta alla drömmar och möjligheter av nätverk marknadsföring ut ur ditt sinne, vad blir kvar? För de flesta människor, är det ända ett jobb de inte kan stå eller helt enkelt inte har mycket frihet eller alternativ utav. Lägg märke till att jag inte pratar om att tjäna pengar. Det finns gott om människor som gör en hel del pengar som är olyckliga på grund av den metod som de valde att tjäna pengar på. Om du frågar en läkare, advokat eller företagets ägare om de skulle byta mellan vad de gör för  någonting idag (ett jobb) med något som bara skulle spotta ut återkommande inkomst varje månad oavsett hur mycket de jobbade i månaden, de flesta skulle gärna byta.

 

 Tänk på vad du gör just nu och ställ dig följande frågor:

 -Vill jag göra detta i 20 år?

- Tycker jag min bransch blir lättare eller hårdare?

- Kommer det att finnas mer konkurrens i framtiden?

- Kommer jag att kunna tillbringa den exakta tid med mina barn och nära och kära så som jag skulle vilja?

- Har jag ett sätt att hjälpa andra som kommer att bidra till att jag känner mig lycklig att jag hjälpte de?

- Finns det något annat sätt, förutom nätverksmarknadsföring, att jag kan skapa en låg risk extrainkomst med de resurser jag har för närvarande?

 

 Att hjälpa till med fokus

 När man överväger hur man kan spendera sin tid, överväg alltid alternativen till vad händer om du inte gör det. Detta kan bidra till att lysa de skäl som du faktiskt gör nätverksmarknadsföring och om du tydligt vet din varför kommer du hålla fast vid detta företag ett bra tag. Genom att du tillbringar och jobbar seriöst några år av ditt liv till att bygga ditt MLM företag, här är några av de saker som du kommer få tillbaka:

 

- Tillbringa mer tid med dina barn och familj än någonsin

- Resa överallt 

- Skapa tillräckligt extrainkomst för att täcka alla dina räkningar och en hel del mer

- Ge mer till välgörenhet än någonsin tidigare

- Hjälpa andra som därigenom får dig att må bra

 

Jag hoppas att kunskapen om alternativ till att bygga din MLM företag kommer att hjälpa dig att se att du är på en stor väg som om du fortsätter, kan innebära stora saker för dig och en hel del andra människor.

 

Marko Popovic

   globalmwork

  m-workhome@hotmail.com

   Em Markoni

      Marko Markoni  

MarkoniEm

 

web
statistics