web
statistics

Tänk på att ha värde i dina videos (VIDEO)

                   

 
 

Idag finns det tusentals videos på olika sociala medier, folk som sänder live eller sådana som man kan titta på youtube eller Facebook. Folk i sina videos pratar om allt möjligt deras videos handlar om allt möjligt, vissa har och håller sig till viss ämne som tex. smink, träning, bantning produkter mm. Har du kanske funderat spela in dina egna videos men vet inte riktig hur du ska sticka ut och hur dina videos ska se ut eller vad du ska prata om?

Oavsett vad du väljer tänk på en sak och det är att ha VÄRDE i dina videos. Människan fungerar så att allt vi gör ,inklusive att titta på någons video, tänka på vilket sätt kommer din video hjälpa mig eller det du pratar om hur det kan hjälpa mig eller lösa mina problem. Därför tänk om att ha värde i dina videos så att du kan hjälpa folk eller dela massa tips på hur de ska göra visa saker, på så sätt kommer du ha många visningar och folk som kommer följa dig.

 

I videon nere kan du titta på, en utav mina videos som jag har på min youtube kanal där jag ger tips och lösningar till folk som håller på med nätverksmarknadsföring  och online business. Så titta gärna och kommentera vad du tycker om min video eller om du har någon fråga.

 

 
 
 
Marko Popovic

    globalmwork

     m-workhome@hotmail.com

     Marko P. Markoni

    MarkoMarkoni

    MarkoniEm

 
web
statistics