web
statistics

Vad ska du göra när du sitter fast?

 

 

Har du någonsin lust att du fastnar i en cirkel? Detta är farligt tänkande. Det här inlägget hjälper dig om du känner att du är i en sitter fast och inte går vidare mot din dröm livsstil och mål.

 

 Har du en känsla att du sitter fast?

 Var väldigt medveten om de mest kraftfulla två orden i vårt språk, "jag är". Jag kan antingen krossa dig eller lyfta dig högt. Använd aldrig orden "Jag är" med något av följande:

 

- fast i mina gamla hjulspår

- går igenom några tuffa tider

- upprörd

- deprimerad

- allt annat än positivt

 

Du bestämmer vart du går. Det finns inget "där ute" som gör att du sitter fast, det är ditt sinne och ord som uttrycker och lockar fler omständigheter för att bevisa att du har rätt i din diagnos.

 

 Gå ur din fantasiska bekväma zon och in i livet

 Ta kontroll över dina tankar genom dessa två ord, kärlek och tacksamhet. Om du säger till universum och världen runt om att du är fast i en cirkel, är du helt enkelt inte närvarande. Du saknar de vackra träd runt dig, dvs. de andra människor som du är kopplade till har framgång. 

Kärlek och tacksamhet. Börja ersätta dina negativa uttalanden och tankar med "Jag älskar" eller "Jag är så tacksam" uttalanden. Här är några användbara förslag: 

 

          Vill du rekrytera fler representanter i ditt företag? 

  • Säg uttalanden i ditt huvud och högt som "Jag älskar att tjäna pengar", "Jag älskar att hjälpa människor", "Jag är tacksam för jag har ett så fantastiskt team"    
 
           Vill du ha mer produktion ur ditt lag? 
  • Säg uttalanden som "Jag älskar dina representanters namn och är lycklig för deras framgång", "Jag älskar mitt team", "Mitt team är fantastiskt" Om du bara ser vad som är aktuellt och ditt team inte duplicerar, då är du inte en ledare eller en Visionär, du kan ändra det med dina tankar och uttalanden.

 

          Vill du ha vältränad kropp eller bara vara frisk för övrigt? 
  • Säg uttalanden som "Jag älskar min kropp", "Tack för min healing" etc
 
                                                                                                                                 

Nu märker jag att jag inte hade sagt att meditera runt hela dagen och helt enkelt säga dessa uttalanden så att det ska funka.  Nej, du förstår säkert att jag skojar och att det inte fungerar så utan gör de saker du vet att du borde göra för ditt liv, hälsa och affärer. Eftersom du kommer att tänka och ha dem tankarna som jag skrev om innan och Du kommer ändå att prata med vänner och familj, gör dem här åtgärderna, ändra dina vibrationer genom att hålla din kropp och sinne fylld av kärlek och tacksamhet snarare än skepticism och negativitet som bara håller dig fast i en ond cirkel.

 När jag började bygga mitt första team insåg jag och det påminner mig om att de tankar du spelar om och om igen i ditt sinne skapar cirkeln själva, som på en skiva som spelats. Gräva djupa spår av rutter som tjänar dig istället att de som stoppar dig.

 

Om du tyckte om inlägget skriv gärna kommentar nere.

 

Marko Popovic

 

  globalmwork

  m-workhome@hotmail.com

  Marko P. Markoni

  MarkoMarkoni

  MarkoniEm

 

 

web
statistics