web
statistics

Rätta sättet att presentera sin online business (många som gör fel)

 

 

Sluta försöka övertyga människor om din nya online business

 

De flesta människor som försöker bygga sin nya online business tror att det handlar om att övertyga människor av produkten, kompensations plan, eller grundare. De studerar och studera för att lära sig varje detalj i alla dessa aspekter av deras nya business eller företag och beväpnade med denna kunskap de går ut i världen. Här är den hårda verkligheten, folk knappt bryr sig om sånt. De bryr sig och vill veta om de kan göra det,  inte hur stort är företaget eller vad det är för företag, produkt eller tjänst. 

Amway byggt en 9 miljarder dollar per år företag av tvål, men Rich Devos alltid sagt att de sålde HOPE inte SOAP. Det har varit miljard dollar juice företag där ingen i deras rätt sinne någonsin skulle köpa apelsinjuice av värdre av 250 dollar i månaden, men de trodde att de kunde göra en inkomst och då är bara att göra det.

 

Studera inte komp.planen tills du inte har skrivit 6 människor i din nya online business 

Jag har funnit att det är något magiskt med inskrivning av 6 personer i ditt hemma företag. Det låser upp oftast något om kompensationsplanen och det verkar att det finns 95% chans att personen kommer att sticka ut på lång sikt (vilket är vad som krävs för att lyckas i alla fall). Alltför ofta har jag sett människor tillbringar mer tid på att försöka förstå deras ersättningsplan än de försöker expandera. Varför bry sig att lära sig något om du aldrig kommer att få något av den kunskapen? Att veta för mycket om din nya online business kommer att få ditt team tänka att de måste veta allt och de kommer att se din nya businessen som något som kommer att ta dem för mycket tid som de inte har.

 

De flesta professionella talare är värdelösa på online busines

De flesta professionella talare används för att sälja. De används för att förklara för en publik varför något bör köpas och övertyga dem om att den produkt de ska köpa är värt det. Fokus bör ligga på hur någon kan bygga din nya online business, inte på hur stor produkt eller komp.planen är.

 

 

 Så, vad är rekommendationen?

Försök inte att lära dig allt, istället fokus på användningen av tredjepartsverktyg och att vem som helst kan använda dem. Fokus på vilket lag han kommer att vara en del av. Fokus på att presentera det om du kan göra det, kan de också, jämfört med att försöka vara en professionell talare. Sedan, är det bara att gå ut och göra det. Du måste förstå också att man kan och kommer misslyckas och veta att din första eller förmodligen din sista presentationen kommer inte att vara perfekt, men det behöver inte vara, syftet är bara att förmedla till publiken att du gör något som de också kan göra själva.

 

 

 

Om du gillar det här inlägget, vänligen gör mig en tjänst och dela med andra och kommentera nedan.

web
statistics