web
statistics

Top 10 Prospektering Frågor

De här frågor är beprövade och fungerar det ni ska tänka på är att inte bara rabbla upp frågorna utan att ställa de och lyssna verkligen på den som svarar, så skapar ni en förbindelse med personen.
 
Sen är det mycket lättare när man ska presentera sin produkt eller tjänsten.
 
Här bjuder jag på 10 frågor som ni kommer ha nytta av helt FRI  så om ni bygger en seriös och stor business passa på att anväda dem. Ni behöver inte kunna alla 10 utan välj 5 de som ni tycker mest om eller de mest passande för eran produkt eller tjänst som ni vill presentera.
 
 
 Top 10 Prospektering Frågor  
 
 
1. Vad arbetar du med?

2. Hur länge har du gjort det? (Deras jobb)

3. Älskar du vad du gör? (Deras jobb)

4. Är det något du inte gillar med det? (Deras jobb)

5. Vad är din långsiktiga plan?

6. Vad är planen för att genomföra denna? (Den långsiktiga planen)

7.  Oj, har du inte en solid plan? Vill du se en? (Den långsiktiga planen)

8.  Du vet, jag var i samma sits där jag hade några mål och jag inte hade en plan heller. Jag faktiskt arbetar med en mentor som har varit bra på att visa mig hur man sätter mina mål tillsammans.

8a. Vill du veta mer om en plan som kan hjälpa dig med dina långsiktiga mål? (Den långsiktiga planen)

9. Du är smart person har du någonsin tänkt på att vara din egen företagare?

10. Låt oss säga att pengar och tid var inte faktorer som vi var tvungna att tänka på, vad/var skulle du vara just nu?

 

....tills nästa gång ...

 

                                         DELA                                KOMENTERA                                   GILLA

web
statistics