web
statistics

Din produkt spelar visst roll!

 
 
Det är vanligt att online marknadsförare i nätverket marknadsföring branschen berättar till sin publik att den produkt de gör reklam för egentligen spelar ingen roll. Detta vanligtvis blir så när de inte personligen bli upphetsade över produkten de jobbar med, utan är mer upphetsade över kompensationsplanen. Det är inte min stil, jag är inte den som väljer ett företag för deras kompensationsplan utan snarare för produkten, men i den här bloggen kommer jag att skriva varför produkten egentligen spelar roll.
 

Stora marknadsförare kan göra försäljningen med någon Online Produkt

Ja, Du hörde rätt. Stora marknadsförare kan sälja online produkt. Tyvärr stora marknadsförare är endast 1-3% av befolkningen i nätverksmarknadsföring industrin. Nu kommer jag starkt föreslå att du bli bättre på marknadsföring och försäljning och koncentrera dig på att alltid bli bättre.

 

Online Marketing handlar inte om försäljningen bara

Online Marketing är inte om "att få sälja" det handlar om att bygga människor och bygga en extrainkomst. Jag har aldrig sett en stor försäljare eller stora marknadsförare som sa att produkten inte spelade någon roll och sedan byggd en långvarig verksamhet i denna bransch. När någon säger att produkten inte spelar någon roll då hetsar han/hon upp dig för att acceptera att vara med dem i det enda som betyder något för de. Detta betyder inte att jag blir LEDANDE med produkten, utan blir som de att jaga kompensationsplan vilket är inte bra i alla lägge.

 

Repetion: Varför Online produkten spelar roll

Efter den inledande hype som kan få någon att gå med i ett företag, de måste rättfärdiga den dag in och dag ut. De flesta människor i alla typ av arbete kommer att leta efter sätt att sabotera själva eller skapa ursäkter. Om de fördes in i businessen med tankesättet att online produkt de jobbar med spelar ingen roll, kommer de alltid att leta efter enklare sätt för dem att tjäna pengar, vilket leder dem till oseriösa företag som man kan gå in gratis eller de som är massivt billigare. De saker som, KEEP a person, är mycket annorlunda från vad som får dem att gå in. Behärska båda och du är på väg att bygga ett imperium. 🙂

Om du gillar det här inlägget, vänligen gör mig en tjänst och dela med andra och kommentera nedan.

web
statistics