web
statistics

Vill du synas mer online? Tips på hur du kan göra (VIDEO)

 

                   
 

Driver du ditt eget företag eller egen online business, produkt eller tjänst och du känner att du skulle vilja synas mer online och samtidigt locka mer kunder eller prospekt det här inläggen kan hjälpa dig.

 Förra veckan var jag och lyssnade på Peter G. och hans föreläsning om "Framgång med marknadsföring". Jag tog med mig många bra tips därifrån och vissa tips kände man igen sen innan och vissa lärde man sig där.

 Han visade mest hur man kan marknadsföra sitt företag eller produkt via Facebook och Instagram och vad man borde tänka på osv. Vill du veta mer vad han hade visat kan du kontakta mig.

 För dig som följer mig och läser mina inlägg vill jag ta upp ett bra tips som han hade men vill även komplettera lite så att du kan komma ett steg längre. Peter hade visat hur man kan göra ett autosvar dvs. så att de som skriver vet att du har tagit emot deras fråga och att du kommer svara inom kort.  Det jag vill lägga till är att man i själva atuosvaret lägger in länken på ditt företag eller produkt. På så sätt kunden eller prospekten kommer kanske hitta svaret och vara nöjd eller att hitta annat roligt som får honom eller henne att lägga länken som favorit eller varför inte börja följa dig.

 Ett annat tips som jag vill lägga till är att när man skriver inlägg eller något om sitt företag eller produkt tänk på att syftet ska alltid vara att väcka nyfikenhet hos personen. I videon nere kommer du få mer exakt förklaring på hur jag tänker kring autosvar och att väcka nyfikenhet. Känner du att det här inlägget har bra värde och bra tips dela gärna vidare till de som vill eller behöver sådana tips.

 
 
 
Marko Popovic
 
 
   globalmwork  m-workhome@hotmail.com  Em Markoni  Marko Markoni  MarkoniEm
 
 
web
statistics