web
statistics

Nätverket marknadsföring affärsmöjlighet handlar inte om dig bara

                                              
                                                                                                                                              
                             
 
 
 
Detta kan vara den viktigaste punkten att människor missar när de försöker bygga sina nätverksmarknadsföring och affärsmöjlighet . Du kan inte ha framgång i den här branschen utan positivt påverkan på andra människor. Du kan inte göra de stora pengarna i branschen utan att hjälpa andra människor att tjäna pengar. Du kan ha framgång som ett litet företag, sportspelare, etc utan att hjälpa andra, men du kan inte lyckas i denna bransch utan att hjälpa andra i nätverketsmarknadsföringen.
 

Så varför kämpar jag för att bygga upp mitt nätverksmarknadsföring, affärsmöjlighet?

Eftersom du är självisk. Oj. Jag sa det. Innan du är proffs på många välgörenhetsorganisationer du bidrar till eller hur många personer som du har hjälpt flytta osv, om du inte får resultat inne i ditt nätverk och affärsmöjlighet är det för att du är själviskt. Du klamrar dig fast vid ditt ego och då finns det ingen engagemang för att hjälpa andra människor. Låt mig klargöra.

Vill du:

- Må bra när du deltar i en av de händelser som lagts av ditt företag?

- Se till att andra tjänar pengar och vinnande resor inom nätverketsmarknadsförings affärsmöjlighet?

- Ta emot motivation och inspiration från de händelser och utbildningar företaget bjuder på?

Om du inte svarar JA på någon av dem, kanske bör du kontrollera din puls. Om du inte är i någon konstig nätverksmarknadsförings affärsmöjlighet som inte utbildar dig eller ha kul evenemang, då bör du svara JA på alla tre, och om så är fallet, varför då hålla allt detta roliga borta från de människor du känner?

Du behöver inte bry dig för de som håller dig från att bygga ditt nätverksmarknadsförings affärsmöjlighet

Vissa människor tyder på att de bryr sig för mycket om de människor som de känner att introducera dem till deras nätverksmarknadsförings affärsmöjlighet. Jag föreslår att de bryr sig mindre om dem som människor utan bryr sig för mycket om sin egen ego. Jag vill att du ska förstå detta, och bara titta på det på ett annat sätt.

- Varje gång du gör en presentation av ditt nätverksmarknadsförings affärsmöjlighet utan att ta in någon, när huvudet träffar kudden på natten, jag vill att du ska förstå att för den dagen ni misslyckades med att hjälpa någon du känner.

- Varje gång du deltar i ett evenemang som motiverar och inspirerar dig att du inte ta någon eller främja, misslyckades du att hjälpa någon du känner den dagen också.

Innan jag hittade min primära företag, var jag i en ekonomisk kris. Ingen visste hur jag mådde, att jag var så pank och att jag väntade på något eller någon som kunde erbjuda någon lösning på min ekonomisk lidande. Gissa vad? Det kanske är samma sak med de personer du känner. Du har ingen aning om de personer du känner vad de går igenom och om du själviskt kan göra något för att hjälpa dem, skam på dig. Att döma dem innan du ens presenterat information (de inte vill eller att detta är inget för de) är kanske den mest självisk handling någon kan göra inne i ett nätverksmarknadsförings affärsmöjlighet. Kanske just din MLM företag kan avbryta deras ekonomisk lidande och förändra deras liv för alltid. Så hjällp dina vänner och alla andra som du känner och inte känner att inte lida utan njuta av sina liv.

 

Om du gillar det här inlägget se till att dela genom att klicka på Twitter / Facebook knappar, skicka mejl,och vänligen lämna kommentar :-)  

web
statistics