web
statistics

Nätverk...Varför ska man nätverka?

 
 
Dagens inlägg kommer jag skriva om Nätverk och att allt baserar sig på just Nätverk.
 
Bilden som ni ser är material av en bemanningsföretag som hjälper folk att söka jobb. I mina tidigare inlägg och själva bloggen handlar om hur man ska nätverka och skaffa sig passiv inkomst och slippa jobba om man inte vill utan ha roligt i livet. En del av tekningen och tips hur man ska söka jobb är precis lika så  som vi inom MLM andvänder. Vad innebär det, jo om ett bemanningsföretag använder teknink så som "gå ut och våga prata med folk, nätverka, skaffa nya kontakter, någon som känner någon kanske vet om de söker folk så att ni kan söka". Så om det funkar vilket verkar att det gör att på så sätt söka jobb då funkar det då även med MLM att istället att söka nya jobb då söker man nya människor som man ska jobba med och presentera sin produkt eller tjänst till.
 
Varför jag skriver just om detta?
 
Alla som tror eller är "säkra på" att MLM inte funkar då kan jag passa på säga att det vi gör någon annan kommer lära ut,om man ska behöva söka något jobb, det ända skillnaden är att med samma teknik kommer man söka jobb medans vi söker nya personer eller kollegor. Medans en söker jobb en annan bygger sin framgång och sitt liv precis så som man vill ha det. Börja bestämma själv istället att låt en chef organisera ens liv.
'
'....skriv gärna komentar, dela vidare,  läser alla kommentarer, tills nästa inlägg kom ihåg att det är DU som bestämmer & väljer din egen FRAMTID  :-)
 
 
 
 
Christina

Jag jobbar på sidan om mitt "vanliga" jobb med network marketing då jag är oberoende återförsäljare inom Forever. Många uppsatta företagsledare tror detta är framtidens affärsmetod, att produkterna kommer till kunden via kontakter, istället för det traditionella kunden går till butik. Jag älskar detta arbetssätt!

Svar: Precis visst är det det bästa sättet att jobba på?! Man bestämmer själv hur mycket man vill jobba och med vem man vill jobba :-)Kul att läsa sånt hoppas att vi blir mer o mer inom MLM i alla fall vad det gäller Sverige :-)
Marko Popovic

web
statistics