web
statistics

Vad de flesta Inte Vet - Online Nätverk Marketing Hemligheter

 

                               
 

I det korta inlägget kommer jag att dela några online nätverks marknadsföring hemligheter som dina uplines  kanske är rädda för att tala om för dig. Vissa människor försöker göra nätverk marknadsföring på nätet, då är det inte konstigt att dem kämpar så hårt. Detta inlägg kommer hjälpa dig.

 

 Är inte Online Nätverk Marketing lättare?

 Jag minns när jag började men ONM/MLM och när jag pratade med en utav mina prospekts och berättade för honom att jag gjorde prospektering som en galning, gick till evenemang om nätverksbyggande, pratade med människor på Facebook och jobbade arslet av mig för att få mig ur hamsterhjulet och att göra några stora pengar.

 Efter att jag pratat med killen om vad jag gjorde hade han sagt, ”Det låter som den hårda vägen, jag ska bara använda Internet”. Och tyvärr gick det som förväntad och killen fick uppleva sin undergång, dvs. lyckades inte men att använda bara internet.

Hur som helst bevisar det min poäng. De flesta nätverkare går till Internet av sin svaghet. De går eftersom de inte vill bli bättre på att rekrytera eller att få kontakt med människor live, många av dem går med eftersom de tror att det kommer att bli lättare. Faktum är att lära sig online-nätverk marknadsföring tar längre tid, har en enorm inlärningskurva än de traditionella metoderna. Betyder det att jag inte gillar Nätverks Marknadsföring på nätet? Inte alls, jag vill bara släppa in dig i några av hemligheter som guruns vet men inte berättar …

 

 Sanningen om Online Nätverk Marketing

Marknadsföring i sig tar lång tid att lära. Identifiera ett mål prospekt, skriv kopia som lockar människor och sätt ihop en hemsida, autosvar , hosting och dina sociala mediakonton kommer att slå ut 40% av alla människor från att någonsin röra sig framåt. Om du inte har teknisk kompetens, kan du fortfarande fastna på vad du ska säga till din målgrupp för att locka dem, allt detta tar tid om du inte har råd, mentorskap eller ett system att följa.

 Om du vill ha snabba resultat för ditt nätverk marknadsföring business, kommer du att behöva engagera dig på själva prospektering kontra marknadsföring. För att bli bättre på prospektering ska du studera kurser om försäljning eller sponsring och verkligen bli bättre på skapa kontakt med andra människor. Dessutom, även om du bli bättre på att prata med personer kommer du inte få en miljon leads per dag bara för att du gjorde en försäljning, du kommer att konvertera en hel del mer än så.

 

 Plan för Online Nätverk Marketing Framgång

 

 1. Börja skapa ett visst innehåll på nätet och sociala medier varje dag, men räkna inte att du får några resultat i början.

 2. Prospektera/ kontakta  5-10 personer på Facebook, YouTube, Linkedin eller Twitter varje dag om du är deltid i businessen. Heltids folk bör prospektera mellan 20-100 per dag om du har en önskan att få provisioner snabbt. 

 3. Delta i evenemangen. Delta i varje större händelse som handlar om ditt företag och händelser som ansluter dig med andra online-nätverk marknadsföring experter. Jag vet att du inte behöver köpa precis allt men kunskap och att nätverka med de som har framgång är inte fel.

 

Om du får värde av inläggen kommentera gärna, dela vidare eller skriv om du undrar över något, skriv om du vill ha mer sådana inlägg som kan hjälpa dig till din framgång.

 

   globalmwork  m-workhome@hotmail.com  Em Markoni   Marko Markoni  MarkoniEm

 

 

 

 

web
statistics