web
statistics

Hur & var skaffar man fler MLM leads?

 
 

Alla vill veta var de kan få fler potentiella leads? I detta blogginlägg kommer jag att skriva om hur du får dina MLM leads från tre olika ställen. Förresten , visste du att massor av folk tror att du kan inte bygga ett hem business om du inte har MLM leads och pengar?

 

De flesta startar inte med befintliga MLM leads

 Om du går runt på stan tycker synd om sig själv för att du inte har någon MLM leads att prata med, det är inte konstigt att du inte lyckas. Om jag trodde att jag var tvungen att ha befintliga MLM leads och pengar för att bygga en seriös verksamhet, ja, jag antar att jag aldrig skulle ha några leads.

 

Skillnaden mellan vinnare och gnällspik

 Gnällspikar klagar på vad de inte har och inte vet. Vinnarna listar ut hur man får vad de inte har och lär sig vad de inte vet. På grund av den låga kostnaden för införande av nätverksmarknadsföring, det finns en uppsjö av människor som skulle falla in i kategorin gnällspikar. Lyckligtvis inga gnällspikar läser min blogg så att de tror att jag skriker på dem så Grattis på att vara en vinnare!

 

3 sätt att få MLM Leads

 Med en uppskattad 95% av människor är missnöjda med sina jobb och deras livskvalitet, varför kämpar vi fortfarande för att få leads? Ja, är det för att vi är alltför vaga och gör det alldeles för komplicerat. Här är tre snabba sätt att få kunder eller leads för MLM:

  

1. Hur skaffar man MLM Leads?

 Du måste bestämma nivån på förmågan att göra detta i ditt område och ett bra sätt hur man skaffar MLM leads är genom antingen info skyltar eller klisterlappar. Info tecken är de färgstarka utomhusskyltar som syns längs motorvägen eller korsningar. En sak du kommer att behöver göra är att använda ett kvalificerat skylt som du kan få många samtal från, om du inte gör det alltför komplicerad. Detta exakt samma tillvägagångssätt kan göras med små klisterlappar som du lägger upp på stan för att få fler MLM leads.

 Om du vill veta vad och hur en sån skylt ska se ut och vad du ska skriva på den kan du kontakta mig på : 

[email protected]

 

 2. Hur får man fler MLM Leads?

 En av mina favorit metoder för att få kontakt med potentiella leads är delta i en massa nätverks möten, händelser eller lokala events i mitt område. Jag älskar denna metod eftersom endast personer som vill ha något mer i sitt liv kommer att bry sig om det och delta i sådana händelser och det är en mycket enklare typ av personer att prata med än någon som inte är motiverad att nätverka eller bygga sin verksamhet.

 

3. Var kan man köpa MLM leads?

 OK, så en del människor kommer att säga aldrig till att köpa MLM leads. Jag tror att det finns några fall där du bör köpa dem och jag kommer att förklara vad jag menar. Om du:

1. Är dålig på att ringa folk du inte känner eller är livrädd för att tala med din varma marknad dvs. vänner och familj

2. Om du behöver mer erfarenhet/träning på telefon

3. Om du vill få ditt företag att gå som innan när det var som bäst

 Varför inte köpa några MLM leads? Jag känner folk som bara köper leads och det är hur de byggde sin verksamhet. Låt mig ge dig ett varnings ord så att du förstår hur inköpta MLM leder arbetet

 

 Sanningen om att köpa MLM Leads

 Att köpa leads kommer fortfarande inte att öka din försäljning, du kommer fortfarande att behöva prata med dem, kvalificera dem och flytta dem tillsammans i processen. När du får e-post om att du har en ny leads, ring dem och be dem att säga hur du kan hjälpa, om de är otäcka eller negativa, då är det bara att avsluta samtalet. Gör aldrig så, även om du köpte leadsen eller inte, att försöka att konvertera någon som är otäck eller negativt, det är bara inte värt din tid.

 Få dem att titta på en företagspresentation och sedan fråga dem vad de tyckte om det de såg. En av, om inte den bästa fråga som du kan ställa till en köpt leads är: "Vad har nyligen förändrats i ditt liv så att du är öppen för ett hemma business" Denna fråga är galet häftig att får dem att öppna sig och berätta. Som sagt, du behöver fortfarande behandla och jobba med leadsen som med en vanlig leads. Min favorit typ är ändå de lokala leadsen som jag tror att det är en bonus eftersom vi bor i samma område och då blir det lättare, i alla fall för mig, att jobba med dem.

 Oavsett om du väljer att använda ett eller alla tre sätt som beskrivs i den här bloggen va upptagen och börja arbeta på att få fler människor i din MLM. Vänta inte för det perfekta tillfället, sätt igång bara!

 

Om du gillar mig blogginlägg om hur man får fler MLM Leads, lämna mig en kommentar och berätta vad du tyckte om det här inlägget eller vad du skulle vilja se i kommande inlägg!

 

 

Marko Popovic

  globalmwork     m-workhome@hotmail.com  Em Markoni    Marko Markoni    MarkoniEm

 

 

web
statistics