web
statistics

Hur har man bättre tro på sig själv för att vinna i MLM branschen?

 

Det är så lätt att tappa tron på nätverket marknadsföring industrin. Så många människor kämpar för att räkna ut varför de inte har framgång och varför hör de så många NEJ när de presenterar sin business? Det kan vara svårt för många människor som önskar att ha framgång med så många hinder. Denna blogginlägg kommer att hjälpa dig att ändra din tro så att du kan ha framgång i nätverksmarknadsföring .

 

Endast själviska människor slutar med Nätverks Marknadsföring 

 Jag tror inte att någon faktiskt misslyckas på nätverks marknadsföring tills de inte slutar. Jag tror att orsaken att någon slutar inom MLM är ur självisk resonemang. Denna industri är byggd för människor som gillar att arbeta med och hjälpa andra människor. De som kommer i denna industri av det enda anledningen att "bli rika" eller fokuserar bara på deras egna framgång snarare än andras, är där bara för en grov åktur och sen kommer typiskt att lämna branschen. Genom att fokusera på att hjälpa andra med deras framgång, du kommer känna dig bättre, mer uppfylld, och slutresultatet kommer vara att du kan tjäna en hel del pengar och ändå ha din framgång. Vissa människor har glömt bort detta.

 

 Hur har jag bevarat tron?

 Du kanske känner igen dig själv om jag säger att när jag började med MLM var det ganska tufft, man hade inte så mycket pengar, hade ett vanlig tim. anställning mm. Här försökte jag få folk att tro på mig när jag knappt trodde på mig själv, och hur gjorde jag det? När jag ser tillbaka vet jag att jag fokuserade på att hjälpa människor, och fortfarande tror att de ville hjälpa sig själva. Ibland tänken fungerade, ibland inte. Det häftiga är att jag hade folk som jag rekryterade under min första månaden som i dag tjänar mellan 2000kr - 10.000kr per månad. Om jag hade väntat på mig själv att vara perfekt, skulle jag aldrig ha fört dem in i teamet.

 Här är en kraftfull punkt. När du är i aktion, du känner ingen smärta, rädsla eller vikten av det förflutna, eller framtid. När du är engagerad i samtal med någon och på slagfältet, måste du vara närvarande. Det är när vi har tid att tänka på hur tuffa saker är att dessa saker växer i vårt sinne. Spendera mer tid i handling. Som min mentor kom upp på detta och säger, "Förmågan att jag säger ve visar överflöd av inaktivitet".

 

Hoppas att inlägget hjälper dig i strävan mot din framgång om så är fallet dela gärna vidare så att vi kan hjälpa alla de som strävar och vill vara framgångsrik. Skriv gärna om du har frågor eller kommentar.

Marko Popovic

 

Skype: globalmwork

 

Email: m-workhome@hotmail.com  

 

 https://www.facebook.com/marko.popovic.372019

 

web
statistics