web
statistics

Vad ska du göra när din MLM-ledare eller sponsor byter företag?

 

Varför går MLM-ledare vidare?

 Det finns inget enkelt svar. Här är vad jag har märkt:

 - Det är sällan om att något är fel på företaget 

 - Ibland handlar det om tron att de kan tjäna mer pengar någon annanstans

 - Ibland är det ett känslomönster.

 Det finns en kille som var i min downline och tjänade 15.000 kr i månaden som sedan dess varit i fyra olika företag under de senaste fyra åren.

Sanningen är att det aldrig finns en universell anledning när de slutar eller fortsätter, det är en kombination av olika saker. 

En annan hög procent av ledare jag någonsin har träffat i detta yrke har haft sina MLM-ledare i sitt lag (upline och downline) och även de slutade eller bytte företag, och fortsatte fortfarande med att tjäna miljoner.

 

Vad ska man göra när de slutar eller byter företag?

 Om du har dina MLM-ledare eller upline som slutar eller byter företag, då vill du utvärdera dig själv först. Är du på din karriärstadium där du är en följare? Det är ingenting att vara generad över, det är mest personer som jobbar på att bli stora ledare, var en gång följare. Jag betraktar mig inte som en följare, men jag följer verkligen en hel del människors träning som hjälper mig men deras handlingar som inte dikterar mina affärsåtgärder? Det finns en skillnad mellan att vara en följare och helt enkelt lära av andra. Jag strävar efter att skapa ledare och folk som ska följa min utbildning och ha värde utav det så länge det är värdefullt för dem.

 Så kort sagt är det så att din upline har bytt företag och du anser dig själv som en ledare då är det bara att fortsätta jobba. Är du då en följare (inget negativt i det) då följer du din upline och ni byter tillsammans och då ni kanske trivs bättre med något nytt.

 

Gillar du texten skriv gärna kommetar, dela med ditt team, skriv frågor om du har ...

Vill du ha min inlägg direkt till din e-post skriv gärna ditt namn och mejl adress så kommer du alla nya inlägg direkt till din e-post

Marko Popovic Markoni

  globalmwork

    m-workhome@hotmail.com

   https://www.facebook.com/marko.popovic.workhome/?hc_ref=ARRd7JyPrMEOWSYa82eUlTrmtztORoal-p2Ysq1RKWU57pBUjn7aemwO8Pd2dvaRSns

   MarkoMarkoni

MarkoniEm

 

web
statistics